dissabte, 9 de març del 2013

Impressions







Impressions

El  Laberint  de  la  felicitat .Alex  Rovira  i Francesc  Miralles

Encara que  la  teva  finestra  sigui  molt  petita,  el  cel  continua   sent  igual  de  gran

En  començar  a  llegir  aquest  llibre   de seguida  vaig  adonar-me  que  ens  provocava  molts  sentiments  que  ens  portaven  a  pensar.
Sempre  hi  haurà   una  sortida  de  tots  els  problemes.
Sempre  s’ha  de  pensar  en  positiu  i  desitjar  amb  força    i  repetir   moltes  vegades  allò   que  volem  aconseguir  ,  crec  que  la  frase   que  reflecteix  aquest  pensament  és  aquesta.

En  projectar  els  teus   somnis els  vas  començar  a  construir .

Al  llarg  de  la  meva  he  vida  he   aconseguit  moltes  coses  que  desitjava  profundament.
La  seguretat  en  aconseguir   els  meus  desitjos  els  transmetia  a les  altres  persones  convençuda  de  la  meva  força  per  fer-los  REALITAT.
El  treball,  la  il·lusió  , el  coratge   i  les  ganes  van  ser els  ingredients  necessaris  per  aconseguir  la  meva  petita casa al  poble  on  vaig  néixer. 

Margarita  Tejido

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada