divendres, 22 de març del 2013






Sentiments

Hi  ha  una  cançó  que  diu: Alguna cosa   falta  en  l’ànima  quan  un  amic  se’n va.
Així  em  sento, que  alguna  cosa  em  falta...
Em  sento  trista  molt  trista, tinc  la  sensació  d’estar  lligada  dins  d’un  túnel sense veure  la  sortida  i  amb  ganes  de  cridar. Per què?, això  passa  sempre  quan una  persona  se’n va.
Quan desperto de  matinada el  primer  pensament   es  per a  tu, et  veig  flotant com  si  irradiessis  llum, pau  i tranquil·litat, llavors  els  meus  ulls  s’humitegen, no  puc  parlar  amb  tu, no  puc  veure’t solament   queden  els  records.
Penso  en  la  gran  persona   que  vas  ser,  la  teva  bellesa  sempre  ha  estat  en  el  teu  interior.
Has sigut  com  les  roses  que  malgrat  de  ser  formoses no  saben  que  ho  són.
Per  a  mi  has sigut  important  i  formosa.
Descansa  en  pau. 04-03-2013
Satur 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada